tirsdag 25. november 2008

Nytt brett og endelig boelger!



Playa Zicatela, Puerto Escondido, Oaxaca, Mexico




Beachvolley paa Playa Principal med Mette, Stephanie og Per. Steph og jeg vant selvsagt!


Ryan og meg etter et par Coronas.



Snart meg :D


Livet gaar sin vante gang her paa Zicatela. Spansk, sol og surfing er de viktigste stikkordene. Jeg tar naa spansk to timer om dagen paa Instituto de Lenguajes de PE og deretter baerer det ut paa boelgan blaa, som endelig har meldt sin ankomst. Det har vaert daarlige forhold siden jeg kom, spesielt for saanne som meg, men i dag hadde jeg en fin dag paa Punta Zicatela der jeg saa at ikke alt var glemt :)


Og i morgen faar jeg mitt nye surfbrett! Jeg har faatt et custom made hos en av Mexicos beste brettmakere. Bare litt kjipt at jeg skal selge det om tre uker igjen.... haaper aa faa tilbake nesten alt jeg har betalt for brettet, 5000 pesos, rundt 2700 kroner. Men det er i alle fall et knallfint brett som jeg skal catche masse boelger med!

Det nye brettet mitt :)


Per sjekker ut hvordan Roger har tenkt til aa kutte halen paa det nye brettet hans...


Jeg bor for tiden hjemme hos en familie, Eduardo og Sobeida med barna Jeniffer og Eduardo, noe jeg har ordnet gjennom spraakinstituttet. Det er veldig hyggelig,men jeg faar ikke praktisert saa mye spansk med dem, for jeg er jo sjelden hjemme...

Blir her i Zicatela i alle fall fram til soendag, da reiser jeg nordover paa leting etter nye boelger.

Vel, naa baerer det i seng. Tenkte jeg skulle faa surfa litt foer spansktimene mine kl 10 i morgen!

1 kommentar:

Unknown sa...

Blir det noen skikkelige bølger på deg bror?