tirsdag 17. februar 2009

Kommer ikke hjem paa en stund. Send mer penger.

San Jose, Costa Rica

Egentlig.

Egentlig skulle jeg reist hjem fra Panama 13. mars. Om under en maaned. Egentlig.

Egentlig skulle jeg vaert paa Studentersamfunnets 75-aarsjubileum 21. mars og kost meg masse. Egentlig.

Egentlig skulle jeg opp paa fjellet og besoekt Hans-Didrik, staatt paa snowboard og spist god mat. Egentlig.

Egentlig skulle jeg turnert foreldre, soesken og noen nye kjente i Foerde i loepet av mars. Egentlig.

Men for aa parafrasere Renton i tidenes beste film, Trainspotting:
"I chose not to go home. I chose something else."

Jeg kommer ikke hjem 14. mars. Jeg har kjoept meg ny billett, jeg. Og med den lander jeg i Norge 24. april. Saa foer den tid faar jeg kanskje undersoekt spennende land som Colombia og Venezuela.

Hvorfor, spoer du?

Fordi om tre timer lander verdens herligste jente paa flyplassen i San Jose, og hun skal jeg reise sammen med de neste par maanedene. Jeg kaller henne kjaeresten min.

Hvorfor ikke, tenkte jeg.

Ingen kommentarer: